ne komik ama

bugün bir toplantım vardı üniversite toplulukları ile ilgili, sırf beleş kahvaltı için sabahın köründe kalktım.. 
toplantıda egeden felan işletmeciler, ekonometriciler şunlar bunlar gördüm.. işte nefret ettiğim insanlardı karşımdakiler.. işten kovma dersleri görüyorlarmış.. en az zararla nasıl işten kovulurmuş bir işçi..
nutella tuborg felan şirketlere başvurmuşlar.. cv için firmaların götlerini yalıyorlardı..
paralel evren dedi dövecektim. sus dedim.. höst dedim.. gözlüklü iphone'li diksiyonlu takım elbiseli insanlar..
insan kaynakları seminerine davet ettiler..
laaayyynn dedimm.. olum dedim..

işçiye taviz vermeyeceksin yoksa kaos çıkarmış anarşi doğarmış kalifiyesi düşermiş dedi ensesi kalın godoman, ben ise o sırada; hayvan gibi dağınık saçlarım kirli ve uzamış havyan gibi sakalım, yırtık pantolum sade tişörtüm, şişkin, sert göğüs kaslarım ve devrimci botum CAT ile köşede oturmuş çatalın sağ elde mi sol elde mi olması gerektiğini hatırlamaya çalışıyordum..
sol tarafta izmir üniversitesinde hukuk okuyan sarar takım elbiseli hıyardan biraz kopya çektikten sonra çatalı sol elime aldım, domates dilimine batırdım. ve havyan gibi dilimlenmiş domatesi önce kesmem gerektiğini unutup havyan gibi sakallarımın arasından ağzıma soktum. masanın üzerine domatesin suyu damladı. bir iki damla felan değil bildiğin peçete yardımı gerektirecek kadar. tabiki siklemedim yani silmedim..

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar