döküntü

tüm bu yaşananlardan sonra birbirimizden birşey istemeye özellikle de benim senden hiçbirşey istemeye hakkım ve takatim yok gibi.. 
 belki saçmalıyorumdur ama sadece mutlu olmanı istiyordum.. çünkü benimle olmak istemediğini söylemiştin. benden kurtulmak istiyordun. 
 ve benim için ortalığı kendimi hayatımı ailemi dağıtmak ve kendimi izmirin kıyılarına vurmak için bundan başka bir nedene ihtiyacım yoktu. 
 tamam kabul, kabullenmek çok zor oldu.. 
 bayağı bir cebelleştim hatta şu an bile bunu söylemek son derece zor ama bana burada tahammül etmek zorunda değilsin.. 
 yani sadece mutlu olmanı isterim, bir üniversite makul bir eş; güzelde bir kızın olur ne bilim işte belki birde yazlığınız..
 benim yaptığım bu berbat seçimi bu pişmanlığı adı herneyse bunu anlamak zorunda değilsin, bir şekilde hallederim yani açıkçası kızına özel ders bile verebilirim ilerde para da istemem..
 hem belki zaman makinesini icat ederim.. kişisel amaçlar için kullanmak etik olmazdı ama sen geçmişi değiştirmeye değerdin..

 şey'h

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar