anneme döküntü

annemin başımı okşaması ve babamın sevgisi zaten gereksiz olurdu.. avakadonunda tadını bilmiyorum ama tadını bilmediğim sürece portakal ile idare edebilirim.. 
ama biliyorum ki, hiç bir avakado bir portakal ve hiç bir sevgilimin eli annemin eli gibi olmamıştır olmayacaktır.
ama dediğim gibi; onlarca güncel acı varken, babamın literatüre girebilecek derecede ki sevgisizliğine üzülmek beyhude olur..

bu yüzden, annem beni iyi biri sanar.. iyi notlarım olduğunu, iyi bir hayatım olduğunu, herşeyle başedecek gücüm olduğunu sanar..
ama iyi yapabildiğim tek şey; yalan söylemek..
sınav notlarımı değiştirdiğim bir sahte web sitesi kurup ve 10 dolar karşılığında dns sunucusu açıp; evdeki hatta neredeyse tüm mahalledeki bilgisayarları dinamik bir yönlendirmeye ayarlayıp lise hayatım boyunca onlarca zayıfı e-okul düzeyinde gizledim.. üniversite de ise birşeyi kanıtlamama gerek yoktu, bölüm birincisiyim demem yetti.
annemin/ailemin bilmesi beyhude olurdu. türk dili kurumu bir yaptırım uygulamadığı sürece de'leri ayrı yazmakda, ırkçılık olur.

etik ve var oluşsal açısından da konuya yaklaşmak gerekir; tanrı yoksa işler gerçekten herkes için kolay, ben yalan söylerim; burada hafta sonları su dağıtımı ve bazen de aklınıza gelmeyecek pislikte işler yapıyorum, tabiki ailem ve bazen ben bile ne yaptığımı bilmiyorum.
ama tanrı yoksa annem ölüp gidecek; ve ben onu gerçekten mutlu etmiş olacağım. çünkü öyle bir şekilde gizledim ki gerçeği; beyninde ki tek bir nöron bile bu durumdan şüphelenmemiştir. eminim.

tanrı varsa da; annem cennete gidecektir. ve temel cennet yasalarına göre annem orada mutsuz olmayacak. o iyi bir kadın, sırf bu kadar süre babama tahammül ettiği için bile bir peygamber kadar hakkı vardır o güzelim ırmaklarda. gılmanlarda.
benim söylediğim her yalan annemi 10 basamak yükseltip, beni 1 basamak alçaltsa bile; cehennemin dibini görecek olan sayılı putperest/münafık'ın yanında tek mümin ben olacağım. sonuçta amaç annemi mutlu etmek olduğu için; gerçeği bilmemek her halükarda annemi mutlu edecektir.

kafa karışıklığını çözebilecek bir yaklaşım ise şöyle olabilir; şüphesiz ki tanrı dünyayı peygamberin gözü suyu hürmetine yarattıysa, benim için yok edecektir. hiçbir yaratılış bu şekilde kirletilmemiştir.

ve tüm bu kafa sikişimin yanında bilmeniz gereken şey şu; ben günahlarımı kabul edip perişanlığımı sindirdiğim sürece; tanrılar, yasalar, yazılı olan olmayan etik kurallar hepsi geçersizleşir ve annem mutlu olur.

annem için.. annem için.. annem için..

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar