terkedilmediğini iddia eden piskopos

bugün kasımın üçü falan değil
düpedüz yalan safsata
olsa bilirdim yani hatırlatırdi..
hatta amerikanin oyunu bile olabilir
ve hatta bugün perşembe falanda değil;
'dün çarşambaymış' gibi bakmayın suratıma
öyle olsa ben kendimi pazardan kalma hissetmezdim

kesin bir bokluk var olum bu işte
kasımın üçüymüş pehh..
kesin daha ekimdeyiz
hatta ağustosun bittiğine bile inandıramazsınız beni..
peh peh..

'peki ya yağmurlar' dercesine de bakma lan suratıma
Bu ara gıcığıma gidiyorsun zaten
küresel ısınmanın hatta sabah sıktığın parfümün bile bir parmağı
vardır kesin yağan yağmurda

Vapurlarda şaşırmış;
Kahrolası martılar da
Üç kasımmış gibi yaşıyorlar
Ve şu aptal adam; yarın cumaymış gibi giriyor camiye
Herkeste bir perşembe telaşı
O zaman; Ben ya içkiyi çok abarttım yada dün geceden kalmış bir leşim
henüz kokmaya başlamamış..

Bir dakika; (yeri gelmişken davosunda amk)
doğrudur.. bugün kasımın üçüdür
ve hatta perşembedir
tamam amk tamam yağmurlarda kasım yağmurlarıdır..
Tanrı yarınıda yaratmayacak mı elbet..

Dibik not; ayrı veya bitişik yazılan 'de'ler için TDK'nında amk

şey'h

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar