ayyy ilahiii "adalet"

benim son O'nun ilk röportajı.. 
ve bir parodi.. 
sakin olun yoksa sinirlene bilirsiniz..

heyecanlanmamak elde değil. komik mi olmalıyım? yoksa ciddi mi? 
ilk ne söylesem acaba; 
zaten herşeyi bilen birine hiçbirşey'i anlatmaktan başka bir şey' yapılmaz.

karıncaların cinsel hayatından kopup gelmiş, hoş gelmiş not: bu metinde bütün şey' lerden sonra bir ' göreceksiniz. sakin olun gevşeyin..

-enginar parçacıklım soru listesi hazır mı?
+evet hazır domates püreslim

kahverengi lastikli siyah parşomen notu: o biraz daha uzarsa veya çoraplarımı çıkarmazsam ayrılabilme ihtimaline sahip olduğum bir sevgilim var galiba.

mösyöler şey'h ve ma'sı soru listesinde bir eksik olmadığını umuyoruz..

imamın ezan notu: ma, eski türkçede "su", farsçada "biz", dota'da komut. 
-match up; yani karşı tarafta kimde hangi hero var görebilmenizi sağlamakta..

imamlar ezan okumaz lan, müezzindir o müezzin notu: dota, warcraft bilgisayar oyununda online bir harita..

nihayet sorylar: (az önceki cümlede utf-8 kod hatası olarak bilinen türkçe karekter uyuşmazlığı  ile ilgili bir kapalı istiare yapılmıştır)

-slm cnm nbr
-bu saydıklarını benim yaptığıma emin misin?
-neden adaletsiz bir dünya,neden sakat çocuklar,neden tecavüze uğrayan,öldürülen çocuklar..
-peki ajdar?
-yaptım evet yaptım. ama bi sor neden yaptım?

tanrıya sorulacak sorular arasında oluşturulan kaçak bir drama:
piyes başlığı: dünyada son kalan kelaynak kuşunu döverek öldürmek 

-söyle diğerleri nerede?
+bilmiyorum.
(bir tokat gelir)
-söyleee.
+bilmiyorum.
(bir tokat daha gelir.)
-söylesene ulan.
+tüm bildiklerim bunlar valla.
(dayanamaz tekme tokat girişir.)

ve perde..

-ateşin var mı?
yaptıklarımı, düşüncelerimi ve bunlarda haklı olduğumu düşündüğüm herşeyi zaten biliyosun, 
benim bilmediğim ise sadece haklı olup olmadığım.
- haklıydım dimi?
-bütün bunları yaparken amacın neydi? ego mu?
-bir tanrıça yaratmak hiç aklına geldi mi?
-şu an 70 milyon kişi sizi izliyor ne söylemek istersin?
-20 milyon bozuk var mi?
-insanlar neden ölürler. veya bazıları neden ölmezler.
-matrix dedikleri tam olarak nedir?
-sinirlendiğin şeyler çok olur mu?

günah çıkarma şiiri:
beni bu güzel kafalar mahvetti
kurban bayramında ağaç kestiler
üzüldüm
affet
ama beni
tarkan filmindeki dev ahtapot kadar yalnızım..
bahşet..



-yanlızlık sadece bir yazım hatası mıdır sadece?
-omo matik kloro sistem beyazlarda olduğu kadar renklilerde de etkili bir çözüm müdür?
-hamburger paketindeki et sayısı neden hep hamburger ekmeği paketindeki ekmek sayısından az olur?
-mark hakkında ne düşünüyorsun? ne oldu ona?
-beni affeder misin?
-zenci meselesine girmiyorum bile boşver
-simit yerken susamlar neden dişlere yapışmak zorundadır?
-bir daha görüşebilecek miyiz?
-fazla sıcak mıdır? 
-özür dilesem.. tamam tamam.. sıvamıyorum..

vantilatör kayışıyla veya pırası ile kadın dövmek bir erkeğe yakışmayacak davranışların başında gelir..

iki bayram arası şiir yazmak ve kolonya ile komşunun küçük çocuğunu ateşe vermek; bunlardan uzak durun.. durdurtun.. durmayanları uyarın..

bildiğin klasik bir not: iki nokta kullandık çünkü; bir çok az üç ise çok fazla.. 
özür dileriz.. 
uzayın..

son olarak içimizden gelen bir not: 

bir keresinde tanrıdan bir bardak su isteyecek oldum, "kalk kendin al" dedi.. o gün bugündür su içmedim..

stop..

şey'h

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar