döküntü

"takatim yine de telefona sarıldım.."


sonra o kıvrak ve tonsal sesin çıktı karşıma; dakikalarca hazırlanmış olmama rağmen ansızın yakalandım..
"alo?"


evet ben dedim, ben bildiğin düz, dümdüz, düpedüz ben.. 
kontör metrede; cep telefonunu aramanın verdiği güçle hızlı hızlı cebimdeki parayla ters oranlı bir şekilde artıyordu sayılar.


neyse zaten öylesine 20 kuruşluk bir çağrıdan doğan 20 kuruşlukmutluluk, 20 saniye sonra 20 dakikalık bir meraka doğru ağır adımlarla ilerledi..
20 saniye içinde hatırlanan anı miktarı 20 bin'i geçmişse, türk telekoma teşekkür eder; cebimdeki 20 kuruşa "ne sikten boktan parasın lan sen" dediğim için tüm metallerden özür dilerim..

zaten nerde bir takvim görsem tekrar hatırlarım "bütün temmuzlar seninle bitip, tüm ağustoslar seninle başlamalıymış"

ses kontrool deneme 1.2.3..
son kez, öhömm..

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar