Öyle bildiğin ammına koyayım

Yanlızlığın hıncı geceye yüklenmeli.

uzak dediğin önce içine, 
öyle içine birikir insanın..
ve zaten beter olanlar öyle dargın öyle solgun
bu gece bana yok mu düşlerin
öyle ki kapının dibine sızmış gülüşlerin..

bunu kıza attım şimdi tercümesini şey' edelim..

yanlızlığında geceninde ve bu yayında/yapımda emeği geçen herkesin teker teker ammına koyayım..
kendimi orospu gibi hissediyorum açıkcasıda haksız değilim..
bir şehri katletmişim bildiğin, bir de ben öyle pek ilgilenmem diyorum karı/kız ile..
yalanımıda sikeyim..
de/da'yı yine ayrı yazmadım.. öyle sinirliyim ki "space" tuşumu bile sikebilirim..
uyumak istiyorum.. okuyanda yok zaten..
olsun ben yinede sikeyim..

şey'h


posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar