döküntü

nasılsın ? derler arada sırada, amaçları o anki ruh halimi tahlil
değil sadece basit bir alışkanlığı yinelemektir

sonra 'iyiydim lan harbi iyi bir adamdım.. kısa ve öz bir kelimeye ve
sıradan bir kadının kalbine sığardim..
hayallerimde iyiydi.. mesela kesinlikle şimdiki gibi beyaz kadın
ticareti yapmayı düşünmezdim.

ayrıca winamp listesine saygı duyardım
darbe yapsalar edip akbayram şarkıları atlanmazdı..
derinliği olan bir heriftim
şimdi ise öyle olmadığını söylüyorsam eğer; muhakkak öyledir..'
demek isterken standartların dahiline sıkıştırır küçümser oldum sizin sevginizi
sizin tanrınızı
sizin ahlakınızi
sizin tipinizi, mastürbasyondan bile bir farklar silsilesi oluşturuyorum.
mastürbasyon onların vazgeçilmeziyken benim fantezim oluyor

saygılar efen'im

şey'h

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Müridler


Son Yorumlar